vrijdag 28 juni 2013

Oppep kaart Bella

Met het afdrukje van mijn eerdere post over Bella heb ik een kaartje gemaakt voor iemand die wel een oppepper kan gebruiken. Slecht nieuws en een lange weg te gaan. Dan is een oppeppertje wel nodig. 
Ze houd heel erg van bloemen en daarom vond ik Bella met de bloem wel heel geschikt. 
Dit is het kaartje geworden!


Hij ligt nu onder een zware stapel papier zodat hij wat recht trekt. Mijn lijm wil namelijk wel eens zorgen dat het papier wat kromt. Bij het leggen onder wat zwaars trekt dit prima weg. 
Als hij droog is begin ik aan de binnenkant. Dan kan hij daarna nog een keer onder de stapel en dan is hij helemaal klaar. 

De binnenkant is als volgt geworden. Op de rechterkant heb ik een stuk wit gehouden voor de tekst.
Ik vind het fijn om de binnenkant ook een beetje te bekleden. De kaart wordt er steviger van en het maakt het plaatje af. 



Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten