zaterdag 27 juli 2013

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik 2 verjaardagen en een 56 jarige bruiloft. Omdat de verjaardagen eerst zijn ben ik daar aan begonnen. 
Vorige week heb ik jullie al mijn eerste Bestie stempel laten zien. Nou heb ik een van de aanstaande jarige jopjes beloofd dat zij deze kreeg op haar kaartje. 
Zo gezegd en zo gedaan. 
Ik heb een beetje de kleuren aangehouden die ik op de stempel gebruikt heb en daar bij een totaal andere kleur gebruikt voor de kaart wat vrolijker te maken. Alles in 1 of 2 kleuren is niet echt mijn stijl. 




Het papier en de blauwe linten komen van de action. Net als de plak parels. De bloemen heb ik gekocht bij www.hobbyvision.nl Net als bij vele van mij kaarten weer een stickertekst bewerkt met mijn wonder stiften! 
En vergeet niet, de randen van het papier zijn beinkt. 
Als je iets wilt weten aarzel niet en laat een berichtje achter. 

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten