vrijdag 12 juli 2013

Vintage

Een keer geen standaard kaart maar een keer iets apart. Ik zag in ren van mijn hobbyboekjes een kaart staan die in 3e verdeeld was. 3 plaatjes erop en je krijgt een heel mooi effect. Wel even goed alles nameten hoor. 
Ik ben begonnen met het zoeken naar 3 plaatjes die bij elkaar pasten. Wat een gezoek!
Daarna alvast wat papier uitgezocht en alvast klaar gelegd. 
Van de boven en onderkant moet je ongeveer 1 tot 1,5 cm vrijhouden. 
Je papier deel je in 3 gelijke delen. Daar komen je plaatjes op. Op ongeveer 3 cm van de zijkant af kan je gaan insnijden. De maten hoeven niet helemaal te kloppen hoor wat ik nu vertel. Ligt aan je papier en geloof me ik weet de maten niet uit mijn hoofd hahaha. De buitenrand zal je zo moeten vouwen dat de kaart kan rusten op deze zijden. Het mag dus niet te smal zijn. Ook moet hij opgevouwen weer precies op elkaar passen. 
Ik zal de maten voor jullie nog even nameten!


Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten