donderdag 3 oktober 2013

Vintage


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een nieuwe kaart. Helaas onder minder leuke omstandigheden. Ik zit namelijk tot wachten tot ik met mijn schattige konijntje Presley naar de dierenarts kan. Ze voelt zich niet zo goed. 

Voor deze kaart heb ik gekozen voor een plaatje van Amy Design. Het hartje met de bloemen. Door de vintage stijl kan je er verschillende kanten mee op. 

Allereerst heb ik wat papier gezocht. Mijn basiskaart gevouwen en de hoekjes geponst. 


Let wel op dat je bij vintage alle randjes bruin kan maken maar dat hoeft helemaal niet. Ik heb bij mijn achtergondje locht groen gebruikt. Dit kwam terug in het papier en in mijn basiskaart. (Op de foto lijkt het bruin maar het is echt groen)

Voor het laatste oplegvelletjes had ik een beetje een zalm kleur nodig en die heb ik niet. Dus ik heb eerst de randen oranje gemaakt

En daarna roze

Je ziet dat de kleur niet oranje meer is maar ook niet de roze die je gebruikt hebt. 

Als laatste heb ik wat leuke bloementjes erbij gezocht. Deze waren wit en heb ik de randjes heel lichtjes met stempelinkt gekleurd. Ook heb ik nog een vlindertje bijgevoegd. Deze is gekleurd met panpastel. 




Uiteindelijk heb ik binnenin ook wat papier geplakt. Dan is de kaart wat steviger. 


Gebruikte spullen:
Knipvel CD10253
Vintage papierblok action.
Basiskaartpapier van Boekenvoordeel
Houten stempel "citaten" (gekocht op de beurs)
Panpastel kleuren 430.8 magenta en 470.5 violet
Dutch doobadoo Butterflies

Mocht je nog wat willen weten aarzel niet en laat een bericht achter. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten