woensdag 20 november 2013

Easelkaart

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover. De easelkaart is af. Het heeft wat langer geduurd dan ik voor ogen had maar het eindresultaat mag er wezen!
Oordeel zelf:

Ik heb dus de basis genomen uit mijn vorige post. Deze heb ik voorzichtig een licht roze kleur gegeven met panpastel. 

De stempelafdruk wilde ik met een snijmal uit snijden. Wat een gedoe haha. 
Ik heb dus eerst een snijmal gezocht welke groot genoeg was om mee te snijden. 
Deze heb ik vast geplakt met plakband op mijn B plaat van de Cuttlebug. De plaat omgedraaid en het papier met de stempel er bij gehouden. Deze natuurlijk wel iets kleiner geknipt dan een A4. Wanneer ik een mooie snijmogelijkheid zag heb ik ook deze vast geplakt met plakband. Gewoon van die plakband die je los kan halen wanneer je wilt zonder er schade aan over de houden. Ik noem het schoolplakband want die hadden ze daar ook altijd. 
 
De stempel is mooi op het snijmalletje terecht gekomen. De randjes nog even gedaan met panpastel zodat het wat matched. 
Deze speels op het basiskaartje geplakt en daaromheen wat swirls gedaan van Dutch Doobadoo. 

Daarna wat bloemen erop gedaan welke ik mooi erbij vond passen. Deze bloemen komen van webshopmargo.nl. Ze hebben daar hele mooie. 

En uiteindelijk afgemaakt met een grote swirl, blaadjes en nog wat bloemen. 
Als jullie iets willen weten schroom niet en laat een berichtje achter!

Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten