dinsdag 24 december 2013

Hobbydots

Hallo allemaal,

Jullie kennen het vast wel. Hobbydots, die kleine kleurige stickertjes die als versiering op een kaart zit. Jaarlijks koop ik kaartpakketten op beurzen en doe er eigenlijk nooit iets mee. 
Nu toch maar eens mijn kast ingedoken en een pakket eruit gehaald. 
Deze komt uit dot&do spring time. 
Leuke vrolijke lente plaatjes van een van mijn favoriete designers Yvonne Creations. 

Wat heb je nodig? 
- je Hobbydots pakketje
- een prikpen
- goed licht (het weerkaatst nogal haha)
- eigen inspiratie

Bij sommige pakketten staan voorbeelden op. En zul je net zien op deze dus niet. Eigen inspiratie all over! Ik ben eerst gaan kijken welke voorgedrukte layered card (oplegkaartje) ik wil gaan gebruiken. 
Toen heb ik daar het plaatje bij gezocht. 

Het mooiste is als de kleuren van het plaatje mooi terug komen in de layered card. 

Gebruik voor het afhalen van deze dots een prikpen of een naald. Je hebt speciale pennen maar die heb ik niet. Een grote naald of de prikpen voldoen voor mij ook prima. 
Stop je prikpen of naald ONDER het stickertje. Anders zal je hem beschadigen. 
Wanneer alles erop zit kan je het plaatje gaan knippen. 

Die plak je in het midden dan op je kaartpapier, misschien nog wat versiering erbij aan bloemen, tekststickers of een snijmal en je kaart is klaar. 
Wanneer het kaartje klaar is komt de foto erbij! 

Als je nog iets wilt weten laat een berichtje achter en je hoort snel van mij. 

Liefs Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten