zondag 23 februari 2014

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Voor de verjaardag van mij zus heb ik mijn borduurwerk weer opgepakt. Na het vele proberen eindelijk gelukt. 

Ik heb het volgende gebruikt:
Kaartpapier 
Snijmal van een G Sleutel
Inkt
Borduurpatroon van Karin Leusink KC067
Jokerplaatje van Yvonne Creations


Het borduurpatroontje heb ik in de oeteldonkse kleuren gemaakt omdat het bijna carnaval is en mijn zus hier nog al van houd. En dit past heel mooi bij het plaatje wat ik wilde gebruiken. 


Zoals je kunt zien heb ik ook weer bij deze het randje beinkt. Ook heb ik na het borduren de gaatjes wat dicht gewreven zodat de gaatjes wat dichter gaan en je borduurwerk nog mooier is. 

De borduurpatronen van Karin zijn te vinden op haar website. Klik hier om naar de website te gaan.

Liefs Melanie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten