zaterdag 13 september 2014

Mees

Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie al hebben kunnen lezen op mijn FB pagina is er in Waalwijk een kereltje van 4 jaartjes jong wat terminaal ziek is. Er werd een oproepje gedaan om kaartjes te sturen naar Mees met daarop draken. Ik zou ik niet zijn als ik dan niet probeer om hier iets mee te doen. Ik heb hun oproep gedeeld, op Hobbyjournaal.nl geplaatst en er met mensen over gesproken. Dit omdat het mij toch wel heel diep raakt. Zo jong en dan zo ziek... 
Dus ik aan het zoeken en zoeken. Helaas geen drakenstempel of plaatje. Oproepje gedaan op mijn Facebook. Duurde mij te lang dus heb ik snel een mooie digitale stempel gekocht bij Etsy.com. 

Dus ik aan de slag met mijn copic. 

Ik heb de volgende nummers gebruikt:
G000, G00, Y00 en Y02 voor het lijfje
C1 voor de schaduw
YG03 en RV10 voor de roos (RV10 ook voor de wangen)
B00 voor de sterren
Her en der nog even met de blender wat extra wit aangebracht. 

Vanavond een mooie kaart erbij maken en dan kan hij maandag op de bus. Ik hoop dat kleine Mees dit schattige draakje genaamd Denzil leuk gaat vinden. (nee de naam Denzil heb ik niet zelf verzonnen haha) 
Tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten