zaterdag 6 december 2014

Paddenstoel

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten is het herfst. En ik heb totaal nog geen zin in de winter dus ik blijf nog even lekker in de herfstcreaties. 

Deze keer heb ik de paddenstoel van Dutch Doobadoo genomen en ben aan de slag gegaan. Nou is dit geen herfst tafereel? 


Ik wilde er eigenlijk een easelkaart van maken maar op een of andere manier lukte me dit niet. Dus ik heb hem gewoon extra stevig gemaakt (gewoon 2 op elkaar geplakt) deze op de derde geplakt, alleen het hoedje van de paddenstoel.
Het hoedje van bekleed met groen papier. Boven kan je zien dat ik iets anders gebruikt heb omdat ik het niet zo mooi vond. Dit schijnt door dus dan is het wel handig als je inderdaad eerst je hoedje een kleur heb gegeven.


Hoe maak je de stippen? Nou ik heb ze met structuurpasta en een mask van Dutch Doobadoo gemaakt. Je kan hier ook rondjes uitponsen met een leuke pons. 


Het leuke aan mijn stippen is dat het maar een dun laagje is en het rood er nog een beetje door heen komt. Dat vind ik persoonlijk mooier. Anders heb je bij spierwitte stippen gelijk het wow moment, van wow die stippen zijn groot...


Als je dit af hebt kan je hem gaan versieren.
Het groen, de blaadjes en de eikeltjes komen van de Xenos. De rest is Dutch Doobadoo, Noor! en Yvonne Creations. 

Mocht je nou een keer zoiets willen maken en je hebt hulp nodig, buiten kantooruren ben ik te bereiken op 06 1086 3403 of via de mail stampin.melanie@gmail.com
Ook ben ik bezig om workshops te geven. Dus bel, app of mail me voor meer informatie.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.

Liefs CreaMelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten