maandag 23 maart 2015

Kaasplankje

Hallo allemaal,

Hier weer eens snel berichtje van mij over een nieuwe creatie. Elke maand, volgens mij, komen er nieuwe producten uit van Dutch Doobadoo. Dit keer zat er een kaasplankje bij. Nou heb ik geen verstand van kaas maar wel een beetje van freubelen. Dit is het geworden:



Ik ben dus begonnen met de randen in te smeren met gesso. Waarom? Omdat ik het persoonlijk erg lelijk vind wanneer de randen nog bruin zijn van het MDF. Dit kan met vanalles hoor. Je kan er ook met je inktpad en dauber of een ander sponsje. Daarna heb ik met Joy! paper bloc wood texture de beide kanten bekleed. Op de voorkant nog wat ander papier eroverheen gedaan om het niet te eentonig te maken. Ook deze heb ik weer met gesso bewerkt. Ik vond dat wel mooi. 
Daarna ben ik hem gaan versieren met een plaatje, weer een stansvel van Wee stamps, Dutch doobadoo stoftboardbloemen natuurlijk een leuke stansmal, een tekst stempel en twee puzzelstukjes. Je zou als tekststempel ook de nieuwe lijn van CreaMiep kunnen gebruiken. Dat zijn leuke Nederlandse teksten. Zelf heb ik een stempel uit de Stampin'Up! collectie. 
Als je klaar bent nog een leuk lintje door het gaatje en je bent klaar!






Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn kaasplankje.
Liefs Crea Melanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten