maandag 6 juli 2015

Kerstplankje

Hallo allemaal,
 
Even een post van een werkje wat niet helemaal mijn ding is. Kerstmis. Ik ben er dol op maar niet op het maken en versieren van dingen voor de kerst. Hoe graag ik bijvoorbeeld ook kaarten maak krijg ik het niet voor elkaar om kerstkaarten te maken. Vind het vaak ook productiewerk en daar ben ik geen liefhebber van. Toch zag ik een lijn papier, stempels en leuke bijpassende vilten ornamenten van de Winter Woods collectie van CraftEmotions
 
 
Ik ben begonnen met het kaasplankje van Dutch Doobadoo te beplakken met grijs papier, dit aan beide kanten. Omdat ik een van de kanten verkeerd op mijn plankje legde moest ik deze dus helemaal gaan beplakken met ander papier...Ik had hem namelijk snel weer omgedraaid en daardoor zaten er lijmresten op mijn papier. Maar met wat mooi papier is dit zo opgelost.
Daarna was het gewoon een beetje proberen met wat schuiven, een snijmal en de vilten ornamenten. De snijmal is van Noor! uit de Winter Wishes collectie. En de letters zijn ook van CraftEmotions, deze zijn wit gemaakt met Gesso. Ik gebruik tegenwoordig die van Dutch Doobadoo, deze heeft een fijne dekking.




 
Nou bij deze dus mijn eerste volledige kerstcreatie. Ik ben nog met een kerstboom met een muziekdoosje erin bezig en dan denk ik dat ik weer klaar ben er mee haha.
 
Veel creatieve groetjes
 



2 opmerkingen: