maandag 3 augustus 2015

Jubileum

Hallo allemaal,
 
Er is tussen al de projecten door een kaartje gekomen. Mijn opa en oma zijn vandaag, 3 augustus, 58 jaar getrouwd. Daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij. Omdat ik een speciale stempel wilde kleuren ben ik op zoek gegaan. Ik ben uitgekomen bij Mo's Digital Pencil. Ik ben uiteindelijk gegaan voor Tom en Tilly
 
 
 
Zo als ik altijd begin, doe ik dat nu ook weer. Ik begin met het kleuren van de stempel. Soms is dit achteraf niet altijd handig. Dus als je dat ook gaat doen houdt dan in je achterhoofd een beetje welke kleuren papier je hebt en wat je er van wilt maken. Wanneer je veel inkt of panpastel hebt kan je natuurlijk altijd je eigen kant op met de kleuren, je kan dan je eigen kleur papier maken.
Mijn paarse papier kwam uit een vintage blokje van de action. De vlaggetjes zijn van Dutch Doobadoo, de stansmal onder de bloemen is van Marianne Design.
 
 
Heel veel mensen willen weten welke maten ik of andere mensen gebruiken bij het opbouwen van je kaart. Ik heb 13,5 bij 27cm papier welke ik dichtvouw. Mijn kaarten zijn dan dus altijd 13,5 bij 13,5. Mijn eerste papier is 13,2 bij 13,2 de rest gaat compleet op gevoel.
 
Als je nog iets wilt weten laat dan een berichtje achter op deze of een van mijn andere blogposts.
 
Creatieve groetjes en geniet van het mooie weer.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten