maandag 21 maart 2016

Happy BDay

Hallo allemaal,



Het is weer de tijd van de maand dat ik iets moois mag maken voor het CreaMiep blog. Deze keer heb ik gekozen voor een mooie kaart met centraal daarop een special stempel. Deze stempel heb ik gekozen omdat ik lekker wat wilde oefenen met het kleuren van de haren en diepte creƫren. Omdat het best goed gelukt is ben ik er een kaart mee gaan maken. En die kunnen jullie hier bekijken.



Hi everyone,



It's the time of the month for me to place something on the CreaMiep blog. This time I made a card using a very special stamp. I chose this stamp because I wanted to practice haircoloring and creating depth. It turned out so lovely that I decided to make a card with it. And now you can see it here on my blog.




De stempel Feeling Fabulous is van Conie Fong en kan je HIER vinden. Ik heb deze gekleurd met alcohol markers. Alcohol markers zoals Promarkers en Flexmarkers zijn erorm fijn om te gebruiken bij het kleuren. Wanneer je er DCP papier bij gebruikt kan je de kleuren mooi in elkaar laten overvloeien zonder dat de kleuren gaan "bloeden", uitlopen dus. CreaMiep heft regelmatig leuke acties met de markers. op beurzen worden altijd demo's gegeven hiermee dus als je eens wilt kijken of het iets voor je is kom gezellig kijken bij de stand. Wil je weten welke beurzen er de komende tijd zijn kijk dan HIER.



It's a Conie Fong stamp called Feeling Fabulous. It's been colored by me with alcohol markers. In the dutch lines I added some information about Promarkers and Flexmarkers and how people an find the exhibited for CreaMiep so they can see the markers in real life during a demo.








Ik hoop dat jullie het allemaal weer leuk vonden en als je iets wilt weten kom het vragen door een berichtje achter te laten of gezellig op de facebookgroep van CreaMiep.




Hoped you liked the card and if you have any questions please leave a message.



Hugs, Melanie

My card made top 3 on the Conie Fong Challenge on Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten