maandag 7 mei 2018

Bottle of Wine

Hoi allemaal,

Ik had jullie in mijn vorige post beloofd om een sneak preview te plaatsen van mijn nieuwe project. Dit wordt weer een Mixed Media project alleen nu een keer niet op MDF maar met een lege fles wijn.
De wijnfles heb ik eerst voor een gedeelte beplakt met papier. Gewoon met Modge podge. Op deze manier blijft je gesso beter zitten vind ik zelf. Geen problemen met het afbladderen of beschadigen wanneer je er tegen aan komt. Vandaar dus het papier. Ik heb hiervoor een oud boek gebruikt ivm de dikte van het papier maar het kunnen ook restjes zijn. Na de foto heb ik ook de dop nog even zwart gemaakt, even niet aan gedacht.

I promised you in my last post that I would show a sneak preview of my latest project. Again it will be an Mixed media project but this time not on MDF. I'm going to use an empty wine bottle.
I started with gluing paper to the bottle as base for my gesso. Just use modge podge. You don't have any problems this way with accidently damage the gesso when you touch it. After I took below picture I painted the cap black as well, forgot that part.




























Op een van mijn favoriete websites kwam ik een schedel suiker lepel tegen. Het effect van de suiker op de lepel gaf mij een idee. Niet dat ik erg hou van schedels en gothic dingen maar dit idee wilt mijn hoofd niet meer verlaten. Dus ga ik met deze lepel en andere accessoires die besteld zijn zoals schedeltjes en spinnen een leuke halloween/gothic achtige wijnfles maken. Hoe het er uit komt te zien weet ik niet maar ik krijg dit idee niet uit mijn hoofd.

On one of my favorite websites I found a skull sugar spoon. Not that I like skulls or dark stuff but I suddenly had an idea and I started to look further. Some of the accessories are still on the way so I'm stuck at the moment but I'm planning on making an Halloween/gothic bottle with skulls, spiders and stuff like that. Don't know how it will turn out but I just had the idea and I can't get rid of it.



Zodra de fles afgemaakt kan worden ga ik dit ook zeker doen. De sprays zijn inmiddels binnen nu de spinnen e.d. nog. Blijf geduldig wachten en hopelijk tot snel.

As soon as the bottle can be finished I will get busy again. The sprays I ordered are in so its waiting for the spiders and stuff to get started. Please be patient and stay tuned.

Liefs Melanie







Geen opmerkingen:

Een reactie posten