donderdag 28 juni 2018

Rick St. Dennis





Hoi Allemaal,

Zoals jullie misschien wel in de gate hebben ben ik een beetje op zoek naar een nieuw Design Team. Na jaren voor CreaMiep te hebben "gewerkt" als DT lid ben ik toe aan iets nieuws. CreaMiep gaat zijn deuren sluiten en het begint bij mij toch weer te kriebelen. Daarom wilde ik graag mijn kleuren weer oppakken en toen zag ik ineens een call van Rick St. Dennis. Hij was van plan zijn Design Team op te splitsen in een kleur en kaart team. Nou zocht hij nog mensen en ik heb mij natuurlijk aangemeld voor het kleur team. Van hem heb ik een leuke stempel toegestuurd gekregen per email welke hij graag wilde dat ik ging kleuren om te zien hoe ik er mee om zou gaan. Nou dit is het geworden. De uitslag volgt snel. Dus wens mij maar success :)

As you all might know and understand i'm looking for a new Design Team to be part of. I've been in the team for CreaMiep for years now but she is going to shut the store. As for me the urge of coloring and creating is coming back so I really want to find me a new "home". On the facebookpage of Rick St. Dennis I found a DTCall. He was going to split his team up and needed some new people. As soon as I had the chance I sent him an email to be part of his coloring team. He sent me a stamp in return to color. I did my best and this is how it turned out. We will hear from him soon. So wish me luck :)



Voor de mensen die deze stempel leuk vinden, je kunt hem HIER vinden.
For those who like the stamp, you can find it HERE.


Hugs,

Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten