dinsdag 8 december 2020

Christmas Doll

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een nieuwe release van Star Stampz. 
Elke maand komt er een nieuwe stempel uit en mogen wij van het DT deze promoten. Het leuke is dat ik deze maand aan de beurt was en wat voor een leuke stempel!
Deze kan je vinden in de Etsy shop

Hi Everyone,

Today I want to show you a card with a new release from Star Stampz.
Every month there is a new stamp and the DT are here to promote them. Lucky me, this month is my turn to promote this cute stamp.
You can find it in the Etsy shop




De kaart heb ik simpel gehouden zodat de stempel goed opvalt. Voor als jullie het leuk vinden heb ik hieronder de Copic kleuren geplaatst die ik gebruikt heb. De kleurencombinaties kan je altijd gebruiken als je aan het kleuren bent

As I wanted all the attention to the stamp I kept the card simple. If you like I have made a list of all the copic colors I have used. This way you can always use the combinations for your own coloring.

Hair:                                    R81 R83 R85
Skin:                                    E04 E11 E00 E000 R20
Christmas stocking:            G21 G24 G28 G29
Clothes:                               W00 W01 W03  / BV000 BV00 BV02 BV04 / V9 V17 V15 V12                     
Candy Cane:                        R21 R24 R29 R39 / W00 W01 W03


Hopelijk heb je weer genoten van de creatieve uitspatting die ik heb gehad. Wil je nog iets weten, wil je mij volgen of gewoon iets vertellen? Laat hieronder een berichtje achter, volg mij op instagram @creamelanie of volg mijn facebook pagina CreaMelanie voor extra sneak peeks. 

Hopefully you have enjoyed this creativeness of mine. If you want to know more, follow me of just chat? Leave a message belof, follow me on instagram @creamelanie or follow my facebookpage CreaMelanie. there are extra Sneak peeks.

Hugs,
Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten