zaterdag 7 september 2013

Bloemen

Hoi allemaal,

Voor het eerst in lange tijd weer een post. Sorry daarvoor. Beetje druk geweest op het werk. 

Voor deze kaart heb ik nog geen bestemming. Het is een vintage kaart met een super plaatje van Amy Design. 
Ik heb hier ook bloemen bij gebruikt welke ik geplakt heb op een swirl van dutchdoobadoo. Een nieuw merk met super paper art spullen. De swirl heb ik gekleurd met panpastel. Het zou ook met inkt of markers kunnen. Verder heb ik papier van Avec gebruikt als achtergrond en een vintage blokje van de action. 
Het randje is bedrukt plakband wat ik van een vriendin voor me verjaardag gehad heb. 

Het resultaat:


Update 13-01-2014
Ik heb een bestemming gevonden voor deze kaart. Een oud collega/vriendin vroeg mij een kaartje te maken voor haar mama die 78 wordt! Ze is dol op 3D en bloemen. Nou alsof hij er voor gemaakt was! 
Snel nog even de binnenkant verstevigd en iemand heel blij gemaakt. Hier nog even een snelle foto van de binnenkant.

Op het labeltje een tekststicker geplakt welke ik eerst gekleurd heb met mijn wonderstiften (zie mijn tips) zodat hebber bij paste. Nu snel een envelop zoeken en dan kan hij gehaald worden!


Liefs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten