zaterdag 5 oktober 2013

Dutch Doobadoo vs Me

Hallo allemaal,

Sommige van jullie hebben vast al eens gehoord van de nieuwe hobbylijn Dutch Doobadoo. Ze hebben verschillende producten zoals paper art en mask art. 
Vandaag wil ik jullie laten zien wat je kan doen met de mask art stencils.

Ik heb hier liggen:
Mask art chicken wire
Een stukje aluminium folie met een kloddertje modelleer pasta
Distress inkt
Decoreerset (voor cupcakes)

Bij de pasta heb ik een klein beetje inkt gedaan om het een kleurtje te geven. Dit gaat prima met deze navulflesjes. Gewoon goed mengen. 


Smeer de pasta uit op het stencil. Zorg dat je alles hebt gehad wat je wilde gebruiken. 
Haal voorzichtig het stencil van je papier. 
Het stencil kan je schoonmaken met warm water. 

Dit is het resultaat. 

Voor het verschil heb ik ook nog een velletje gemaakt met de mask art bricks


En het resultaat. 

Goed laten drogen en dan kan je het als achtergrond bij je kaart gebruiken. 

Je kan de stencils ook gebruiken met panpastel. 

Ik ben er zelf nog niet helemaal in thuis maar ik hoop dat ik jullie heb laten zien wat voor leuke patronen je kunt maken. 

Mochten jullie nog iets willen weten laat dan een berichtje achter. 

Liefs Melanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten