dinsdag 12 november 2013

Easelkaart

Hoi allemaal,

Hier alvast een begin van mijn nieuwe kaart. 
Regelmatig zie ik op Facebook en op bloglovin de mooiste easelkaarten langs komen. Ik dacht laat ik dat ook eens proberen. Dus ik een mooie snijmal aangeschaft maar wat toen....
Ik had eens een mooie tutorial voorbij zien komen. Dus ik opzoek naar die tutorial. Ik zal jullie de zoektocht besparen 😉. 
http://noortje-design.blogspot.nl/2013/05/tutorial-easelkaart.html?m=1

Nou de eerste snijpoging mislukte volkomen. Niet hard genoeg doorgedrukt. En heel slap papier! 
Na veel pijn en moeite is hij er dan ook uitgekomen. Helaas nog erg slap dus ik heb de onderkant voorzien van een extra uitsnijding. 

Niet slecht toch voor een tweede poging haha. Het plaatje wat ik erbij ga gebruiken is de door mij met copic gekleurde Sympathy bugs. 

Eindresultaat zien jullie snel. 

Liefs Melanie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten