zondag 12 januari 2014

Hobbydotskaartjes spring time

Hallo allemaal.

Zoals ik jullie in mijn vorige bericht heb laten zien ben ik bezig geweest met wat Hobbydots. Nou heb ik de kaartjes af en wil ik deze met jullie delen. 
Ik heb her en der een extra dot opgeplakt en een snijmal achter het plaatje geplakt om het niet te wit te houden. 
Wat vinden jullie ervan?




Ik beloof jullie dat er nog betere foto's komen. Kunst licht is nou eenmaal niet heel fijn om een mooie foto in te maken. 

Mochten jullie vragen hebben laat het mij weten en ik zal je zo snel mogelijk op weg helpen!

Liefs Melanie 


2 opmerkingen:

  1. leuke kaarten heb je er op gezet!!!!!!!!!!!!!!! Kwam je kaart tegen bij Yvonne dus gelijk even op je blog gekeken.
    Heel mooi!!!!!!!! Wil je mij ook volgen op mijn blog??? Kom dan rustig kijken op www.jookieskaarten.blogspot.nl


    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,
      Wat leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog. Ik heb gelijk even jou blog gevolgd en zal daar straks even gaan rondsnuffelen.
      Vergeet mij niet te volgen. Ik hoop er dit jaar nog een hoop op te kunnen zetten.

      Verwijderen