woensdag 12 juli 2017

Wondertje

Hallo allemaal,

Het is erg stil geweest hier op het blog. Een hoop gebeurt sinds vorig jaar wat mij een beetje zwaar gevallen is. Om niet in details te treden ga ik jullie weer gewoon als vanouds iets moois laten zien.

Mijn lieve DT collega Sandra is in februari voor de tweede keer moeder geworden. Ik ben toen heel enthousiast aan een mooie kaart begonnen en die heeft daarna een tijdje aan de kant gelegen. Nu heb ik hem eindelijk af en kan ik hem aan jullie laten zien.

Ik ben begonnen met de Dutch Doobadoo Luier. Deze heb ik op wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt. De randjes met Distress inkt mooi bewerkt. Ik gebruik daar bijna altijd vintage photo voor.
Daarna ben ik een mooi baby design papiertje gaan zoeken. Ik ben uitgekomen bij de lijn van Noor! Design en dan de Happy baby bloc. En om het een beetje te breken heb ik nog een velletje van Bo Bunny gebruikt.


De flapjes heb ik aan het einde vast gemaakt met klittenband. Zo blijven ze mooi dicht zitten. Laat dit wel goed drogen. De 4 rondjes heb ik gemaakt met mijn Crop-A-Dile maar kan bijvoorbeeld ook met een perforator.
Nou gaan we door naar de binnenkant. Ik heb het voorste flapje nog eens gemaakt maar dan 3 keer aan elkaar. Zodat je deze als een harmonica kan vouwen. Zo krijg je dus een klein boekje.


 

Ik heb er voor gekozen om met foto's te werken en met een stempel. Gewoon puur omdat ik beide leuk vind om te doen en omdat moeders zelf een heuse scrap fanaat is.
Het stempeltje is ingekleurd door mij met mijn copic.

 
 

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn creatie en ik hoop jullie weer vaker te kunnen meenemen in mijn creatieve wereldje.
 
Liefs Melanie

2 opmerkingen: