dinsdag 16 januari 2018

Christmas

 
Hoi allemaal,
 
Ik ben in december lekker creatief bezig geweest en heb toen een leuk kerst stukje proberen te maken. Dit is het geworden.
 
 
 
 

Ik heb hiervoor een Canvas gebruikt, deze is helemaal plat. Die heb ik met Gesso eerst helemaal ingesmeerd zodat mijn ondergrond mooi van kleur was en niet te hard ging zuigen. Daarna heb ik met structuurpasta en mijn Dutch Doobadoo masks gaas en sterren aangebracht. Dit heb ik goed laten drogen. Tijdens het drogen heb ik de rendieren op kleur gebracht met zwarte gesso en heb ik deze ook voorzien van dezelfde vormen. Ondertussen was het canvas droog en heb ik weer gesso gebruikt. Dit om de kleur van de structuurpasta aan te passen aan de achtergrond.
Tijdens dat het canvas droogt heb ik de embellishments op kleur gebracht met zwarte gesso. Dit goed laten drogen.
Voor ik verder ging met alles op zijn plek te plakken heb ik eerst met sprays de achtergrond bewerkt. Ik heb hiervoor acrylverf en water gebruikt, dit samen in een spuitflesje en lekker aan de klieder gegaan.
Daarna alles op zijn plek gelegd en vast geplakt. Als laatste nog met mijn nuvo Embellishmentmouse en inkagold op de rendieren en de embellishments kleur gebracht. Alles is in blauw en een soort brons gekleurd.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk en tot een volgende keer :)

Groetjes Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten