woensdag 2 mei 2018

Nieuw leven, oude hobby

Hoi allemaal,

Jullie zullen allemaal vast wel denken dat is het daar toch stil op dat blog. En daar hebben jullie allemaal gelijk in. Ik ben de laatste maanden veranderd. Na het overlijden van twee toch wel belangrijke mensen in mijn leven op dat moment heb ik het zwaar gehad. Dit is er vooral uitgekomen na het overlijden van mijn opa. Sommige van jullie weten dit, voor andere is dit nieuw. Dit heb ik bewust nooit openbaar neergezet omdat ik zoiets had van laat ik daar maar niemand mee belasten/lastig vallen. Maanden later ben ik hulp gaan zoeken bij de rouwverwerking van deze twee gebeurtenissen. In de maanden is mijn leven drastisch veranderd en hebben mijn inmiddels ex en ik besloten in maart 2017 te scheiden. Deze scheiding en de rouwverwerking waren zwaar voor mij als persoon, ik zat in een depressie. Vandaar ook weinig kunnen en willen hobby'en. Vanaf 30 mei 2017 is mijn scheiding definitief en kan mijn nieuwe leven beginnen als vrijgezel. Al snel was ik er achter dat dit toch echt niets voor mij was, ik voelde mij eenzaam. Via een datingapp ben ik een geweldige vent tegen gekomen en we wonen nu iets meer dan een maandje samen. Het gaat geweldig. Hij maakt mij dolgelukkig. Maar ja, nu komt het. Vele jaren ben ik nergens gekomen, niet vaak weg en nu is dat 180 graden gedraaid. We maken uitjes, gaan weekendjes weg. Met gevolg dat ik minder tijd heb voor mijn hobby. Dat wil niet zeggen dat ik niet tussendoor lekker aan het bedenken ben wat ik wil. We zijn zelfs heel de hobby kamer aan het opknappen zodat ik nog beter mijn projectjes kan maken. Zodra die af is ga ik jullie daar wat foto's van laten zien.
Maar bij een nieuwe man hoort een nieuwe ik. Ik ben veranderd, ik ben mijzelf weer. Samen genieten wij van het leven, van onze tijd saampjes. Ook hebben we beide een oude hobby van ons weer nieuw leven ingeblazen. Fotografie.
Ik zal jullie een foto laten zien van mijn huisdieren. Welke ik dus gemaakt heb afgelopen donderdag.

De konijntjes zijn Presley (de grijze) en Peluca (de witte)




Beide konijntjes zijn inmiddels alweer 6 jaartjes oud. Wat gaat de tijd hard zeg. Presley heb ik vanaf dat ze nog een hele kleine meid was maar Peluca is bij mij gekomen toen hij 1,5 jaar was. Deze heb ik uit de opvang gehaald. Dus ben je nog opzoek naar een konijn kijk even in een opvang bij je in de buurt, daar zitten vaak super leuke en lieve konijntjes die ook graag een huisje willen.

Dan heb ik nog een kater. Deze is op 1 mei alweer een jaar oud geworden. Hij heeft de naam Prince gekregen. Niet omdat ik liefhebber ben van de zanger maar meer omdat ik perse een naam met een P wilde en Pumba niet echt bij de kitten paste.

 
 
 
Je hebt kans dat wanneer mijn fotografie meer wordt dat ik daar een nieuwe blog voor ga openen. Wil natuurlijk met mijn hobby zoveel mogelijk mensen bereiken en opvrolijken of misschien als mijn kunsten verbeteren dit als hobby fotograaf voor andere mooie foto's kan maken.
 
Zo nu weten jullie weer een stukje meer van de persoon achter CreaMelanie. Soms is het beter iets persoonlijks te delen om wat uit te leggen dan maar stug door gaan.

Binnenkort komt er een leuke sneak preview aan van een wijnfles die ik aan het pimpen ben. Dus kijk af en toe gezellig even op mijn blog of op mijn facebookpagina en/of instagram voor leuke ideetjes, creaties en sneak previews.

Lief Melanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten