donderdag 14 juni 2018

Pakezel

Hallo allemaal,
 
Een tijdje terug zag ik op facebook een designteam call van DenDennis. DenDennis ken ik zelf alleen van het haken. En als er nou iets is wat ik niet kan dan is het wel haken dus heb ik mij verder nooit verdiept erin. Maar wat blijkt nou... DenDennis heeft nu ook een lijn met papier en zijn creaties zijn nu ook deels verkrijgbaar in stansmallen. Nou die call heeft mij zeker wakker gemaakt. Wat een leuke mallen en wat een variatie dat je er mee kan maken. Neem maar eens een kijkje op zijn website door HIER te klikken.
 
Nou ben ik natuurlijk gelijk gaan kijken naar die Call en heb ik mij ervoor aangemeld ook al had ik nog geen spulletjes van DenDennis. Dus daarna begon het toch te kriebelen en heb ik maar wat aangeschaft. Gisteren ben ik eens gaan testen. Wat snijd het lekker met mijn mini trouvaille. Echt super!
Hieronder het plaatje wat ik ook in de facebook groep van DenDennis gedeeld heb. De pakezel nog niet compleet hoor ;-) maar vond het zo'n leuk gezicht dat ik hem jullie ook graag wilde laten zien. 
 
 
 
 
 
Voor de Call is het nog even spannend en de kans dat ik eruit gepikt wordt is natuurlijk klein maar juist door die call heb ik wel deze leuke snijmallen leren kennen en ga ik daar zeker mee aan de slag.
 
 
Liefs Melanie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten