donderdag 16 augustus 2018

Babygirl

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een leuke creatie zien van mijn hand. Ik vind niets heel veel leuker dan de geboorte van een klein mensje. Dit keer zijn we bij vrienden geweest en ik zou mijzelf niet zijn als ik geen eigengemaakte kaartje zou hebben.

Hi all,

Today I'm going to show you a new creation I made. I find nothing so more beautiful then the birth of a little human being. This time we went to friends who just had a little baby and I wouldn't be me if I didn't had a homemade card.

  


Voor dit kaartje heb ik gekozen om weer met een van de nieuwe stempels van Rick St. Dennis te werken. Deze heet Unicornii en kan je HIER vinden. Ik heb deze weer gekleurd met mijn copics. Daarna heb ik zelfs de hoorn glitters gegeven. Omdat ik eerst ben gaan kleuren en daarna pas de kaart ben gaan maken had ik er twee gekleurd. Uiteindelijk de stempel gekozen welke het beste bij mijn design papier paste.
Verder is het kaartje gemaakt van de baby rompertje van Dutch Doobadoo. Deze is niet overal meer verkrijgbaar. HIER is hij nog verkrijgbaar.
Om het af te maken heb ik nog wat bloementjes erop geplakt, met mijn pearl pen wat pareltjes en de Hugs & Kisses op de Valentijns paper van Dutch Doobadoo.

For this card I picked an new stamp from the Kawaii series of Rick St. Dennis. This one is called Unicornii and you can find it HERE. I colored the stamp with my copic markers. I even made the horn of the uniconii sparkle with glitter but it not easy to get that on the camera. I colored before I picked my papers for the card. I normally do this so I did it again. Only this time I colored two images so that I could pick the right one with my design paper.
For the card itself I used the card art from Dutch Doobadoo calles baby romper. For the dutch company who sells it you can click on the link above. Don't know if they ship internationally.
After that I used some flowers, some paper art from Ducht Doobadoo and I made some pearls with a pearl pen.





Hopelijk hebben jullie weer genoten en zie ik jullie de volgende keer weer.

Hope you all liked it and I will see you all next time!

Hugs, Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten