donderdag 26 augustus 2021

Today is the day

 Hallo allemaal,

Voor een verjaardag ben ik weer bezig geweest met MDF. Dit blijft toch wel een van de leukere producten om mee te werken. Dit is een puzzelstuk van Dutch Doobadoo. Deze kan je bijvoorbeeld HIER vinden. Deze heb ik met de gesso van Dutch Doobadoo zwart gemaakt. Met 3D balls, masks en structuurpasta heb ik wat extra dementie aangebracht. Ook deze weer mooi zwart gemaakt. Als laatste heb ik de aangebrachte balletjes en de gemaakte stukken met de structuurpasta ingesmeerd met Nuvo Embellishment mousse. Heerlijk met je vinger de mousse verspreiden over je projectje. Hierover zal ik nog wel een keer een video maken. 
Als stempel heb ik de nieuwe release van Star Stampz gebruikt en die vind je HIER


Hi all,

For an bithday Ihave been busy creating somethign with MDF. It is still one of the more fun products to work with, in my opinion. This time I used the MDF Art puzzle from dutch doobadoo. I'm not sure what webshop ships these international. The puzzle is made black with gesso, I used the brand Dutch Doobadoo. With some 3D balls and stucture paste I made some extra demention on the puzzle. After coloring this black again i used Nuvo Embellishment Mousse to give it a nice pink color. 
As stamp I have used the new release from Star Stampz and you can find her HERE




Hugs,

Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten