maandag 17 januari 2022

Goal!

 Hoi allemaal,

Daar ben ik weer met een hele nieuwe post. In deze post laat ik je mijn laatste project zien. Deze heb ik gemaakt voor Start Stampz en ik moet zeggen dat ik erg trots ben. Ik wilde een keer een andere weg in slaan, terug naar de Mixed Media en dan ook iets voor een jongen. Altijd dat roze en paars haha. Nu eens een stoere kerel. Dus ben ik aan de slag gegaan met de stempel football soccer boy, welke je HIER kan vinden.

Hi All,

Here I am again with a new post. In this post I will show you my latest project I have made for Star Stampz. To be real honest, I'm very proud of the outcome. For this month I wanted to change my usual girly cards to something a bit more rough. So I went back to the road of Mixed Media and something a bit more for boys. Of course a girl would like this as well ;) I used the stamp Football Soccer Boy and you can find that HERE


De Nederlandse voetbalfans zullen wellicht het direct zien. Ik heb geprobeerd om het tenue van PSV te nabootsen. 
Dit met de Copic kleuren R05, R24, R27, R29. 100, C7 en C5. Dit voor een van de grootste fans die ik ken. Een stoer bordje voor op zijn kamertje. 
De achtergrond is gemaakt van een ovalen MDF stuk. Deze heb ik met witte Gesso van Dutch Doobadoo eerst een laagje gegeven. Daarna met structuurpasta en een mask van Studiolight Essentionals een stoere achtergrond gemaakt. Daarna ben ik ben Cadence moss effect een soort gras gaan maken. Hierin zitten ook een soort van vezels welke een leuk effect geven aan het geheel. Daarna met mermaid lagoon van de distress oxide lijn de lucht. Daarna nog wat letters en klaar ben je. 

Dutch football/soccer fans might see it directly but I have tried to recreate the outfit for a Dutch team, PSV. 
I used the Copic colors R05, R24, R27, R29 for the shirt and 100, C7 and C5 for the pants. I have made it for one of the biggest fans I know. A cool plate for his room. 
The backgroud is been made with an oval MDF piece. I gave it a base with white gesso. I used Dutch Doobadoo. Its a thicker gesso and really great to use. After that I used some structure paste to get some relief on the background. With Cadence moss effect I made some sort of grassy look. If has some fibers in it so it give a nice final touch to it. After that I used Distress Oxide mermaid lagoon for the sky. As last I added the letters GOAL. 



Wat een stoere man! Wil je nog meer weten of een keer zien hoe ik iets kleur? ik heb ook een YouTube channel waar ik steeds meer mee gaan doen. Zowel Engels als Nederlandse filmpjes. 

What a tough guy! If you want to know more of want to watch me color? I also have my own YouTube channel. I try to make both English as Dutch videos. Otherwise feel free to contact me here or on facebook. 



Zie je snel op het kanaal of op de star stampz challenge blog!
See you soon on the channel or star stampz challenge blog!

Hugs, Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten