maandag 1 mei 2023

Melting

 

Hoi Allemaal,

Een nieuwe maand is weer van start gegaan en dat betekend een nieuwe challenge. Deze maand hebben we wee twee sponsoren. Beat paper en Fred She said

Deze maand werk ik met de Frozen sidekick Olaf van Beat paper. Olaf komt als pack en die kan je HIER vinden. 
Zoals jullie weten werk ik met Copic als het gaat om het kleuren van stempels. Nu had ik mijn refills in een doosje zitten maar dat doosje was niet mooi of deed mij denken aan mijn hobby. Toen ik Olaf zag en zijn befaamde spreuk dacht ik laat ik met Olaf mijn refill doosje eens opknappen. En wat een resultaat, helemaal verliefd. Wat vinden jullie er van?


Hi Everyone,

A new month has started and that means a new challenge. This month we have two sponsors. Beat paper and Fred She said.

This month I'm working with the Frozen sidekick Olaf from Beat paper. Olaf comes as a pack and you can find it HERE.

As you know, I work with Copic when it comes to coloring stamps. Now I had my refills in a box, but that box was not pretty and reminding me of crafting. When I saw Olaf and his famous quote I thought maybe Olaf can glam up my refill box. And what a result, completely in love. What do you think?




Ik heb de buitenkant beplakt met lichblauw en wit papier. Olaf is en blijft natuurlijk een sneeuwpop ds die kleuren passen er prima bij. En de overgang van de twee delen heb ik gemaskeerd met een stukje kant. Om het net een andere look te geven. En soms is minder, meer. 


I covered the outside with light blue and white paper. Olaf is and remains a snowman of course, so those colors fit perfectly. And I masked the transition of the two parts with a piece of lace. To give it a different look. And sometimes less is more.


Copic used

YR68, Y38, Y35
C0, B0000
C7, C5, C3
E29, E27, E25

Vergeet niet snel een kijkje te nemen op het A Perfect Time to Craft challenge blog en doe gezellig mee! 

Don't forget to take a quick look at the A Perfect Time to Craft challenge blog and join the fun!

hugs Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten