donderdag 31 augustus 2023

Vacation

 Hoi Allemaal,

Een nieuwe maand en dus ook weer een nieuwe challenge op ons Blog. Zoals elke maand is het thema Anything goes en kan je dus met elk projectje mee doen en kans maken op een van door onze sponsoren beschikbaar gestelde prijzen.
Deze maand hebben we als sponsoren Conie Fong en SheepSkiDesigns. Hoe gaaf is dat!?
Ik heb deze maand mogen werken met Seashell Rosealea. Een prachtig plaatje al zeg ik het zelf. 


Hi All,

A new month and this means a new challenge on our blog. As every month the theme is Anything goes.This means that you can enter with any kind of project! And of course have a change on winning one of the prices made available by our sponsors. 
This month we have Conie Fong and SheepSkiDesigns as sponsors. How awesome is that!?
I used Connie Fong's Seashell Rosealea. A beauty if you ask me.


Copic used:

- Hair: R29, R27, R24 & YR68, Y38, Y35
- Shirt: YG6, YG5, YG9
- Eyes: YG5, YG9
- Shells: V15, V12, Y11, G00, RV10 + blender / RV10, Y11, G00, Y35 + blender
- Stones: C4, C2, C0
- Pearls: G00, RV10, Y11 + blender
- Starfish: R85, R83

Vergeet niet lang te komen op het A Perfect time to craft challenge blog en de rest van alle DT werken te bekijken. En natuurlijk om gezellig mee te doen!
Ik ga lekker genieten van mijn welverdiende vakantie. Vandaar dat ook deze postVacation heet. 

Don't forget to visit the A Perfect time to craft challenge blog to see the rest of the DT's inspiration. And to join us of course!
For now i'm going to enjoy my vacation, Thats the reason of the name of this post. 

Hugs, Melanie

PS:
Volg mij op Instagram of YouTube voor meer creatieve uitspattingen!
follow me on Instagram or YouTube to see more of my craftings! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten