vrijdag 14 juni 2013

Geboorte van Guusje

Voor een zwangere vriendin ben ik aan de slag gegaan voor een vrolijk felicitatiekaartje. Haar dochtertje kon ieder moment geboren worden en dus ben ik begonnen met het borduren van een oplegkaart. Deze oplegkaart had ik gekocht op een hobbybeurs.
Ik heb deze geborduurd met gewone naaigaren. Als je naaigaren gebruikt moet je wel goed oppassen dat je garen niet in de knoop gaan. Voor beginners raad ik dan ook zeker borduurgaren aan. 
Met het borduren heb ik gebruik gemaakt van 2 draden, elke een andere kleur. De hartjes zijn geel met wit en de kronkels zijn paars met roze. Ik vind het prettig te werken met 2 draden of een dubbele draad. Je borduurwerk komt dan mooier uit. 
Verder heb ik een plaatje gebruikt van Yvonne Creations en de vlaggetjes van Joy!  Op de vlaggetjes heb ik het naampje gemaakt. Deze letters zijn afkomstig van de abc mal van Joy! 

De clearstempel is van studiolight en het papier van de action. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten