donderdag 13 juni 2013

Verjaardagskaart

In een vrolijke en zomerse bui een gezellige verjaardagskaart gemaakt. 
Hiervoor heb ik een plaatje gebruikt van Yvonne Creations, papierblok van de action en een gebakspapiertje. 



Het gebakspapiertje heb ik met stempelinkt een rode kleur gegeven. Mijn tekststicker hartelijk gefeliciteerd was van origine zilver. Deze heb ik met speciale stiften een bijpassende kleur gegeven. Zo past de tekst altijd bij de kaart. 
De bruine tekst is afkomstig van mijn favoriete houten stempel. Deze heb ik op een hobbybeurs gekocht en al regelmatig gebruikt. 

Bij de achtergrond papieren probeer ik altijd de randen met inkt te bedekken. Gewoon een goedkoop klein stempelkussentje even langs de randjes halen. Geeft net even een ander effect met de kaart mee. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten