zaterdag 22 maart 2014

Alice Mae

Hallo allemaal,

Ik ben weer aan het kleuren geweest. Hij is niet helemaal geworden wat ik wilde maar ook die heb je soms wel eens. 
Voor deze keer heb ik een SOG (Some Odd Girl) gekleurd. Ze heet Alice Mae!


Ik ben begonnen met het strikje, het jurkje en de schoentjes. Hierbij heb ik de volgende copic kleuren gebruikt:
B12 en B00

C1 en C3
Nou eindelijk een kleur gevonden die ik wel bij het jurkje kon gebruiken voor het schortje! En wat zie ik tot mijn spijt? Te fanatiek geweest met het blauw en het strikje van het schortje meegekleurt. 
Nou ja toch maar het schortje en de onderrok gekleurd. 
Hiervoor heb ik de volgende copic kleuren gebruikt:
Y00, Y02, Y06 en Y17
Nu alleen nog de haren. Hiervoor heb ik gekozen om deze bruin te maken. Hiervoor heb ik de volgende copic kleuren gebruikt:
E21, E33, E35, E37 en E47

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden!

Liefs Melanie


3 opmerkingen:

  1. Alice Mae is mooi geworden.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sylvia,
      Wat lief dat je een kijkje neemt op mijn blog en dan ook nog eens zo'n lief berichtje achter laat. Bedankt!

      Verwijderen