zondag 21 september 2014

Mees deel 2

Hallo allemaal 

Nou hier is hij dan. Het kaartje voor Mees. Ik moet zeggen dat ik meer moeite ermee had dan ik verwacht had. Vanwege Mees zijn situatie wilde ik een leuke kaart maken maar door mijn onderliggende gevoel erbij kreeg ik hem niet heel vrolijk. Want tja, hoe moet je je gevoel uitschakelen wanneer je weet dat het mannetje niet volwassen zal worden. Ik vond het erg moeilijk vandaar dat dr kaart niet helemaal geworden is als ik had verwacht en gehoopt. Maar ik vind wel dat het gaat om het gebaar. 


Het stempelafdrukje heb ik uitgesneden met mijn label die. De randjes beinkt met een geel groene kleur. Ondertussen wat groen papier bij elkaar gezocht en een stukje oranje om het wat te breken.


Het donkere papier heb ik als basis gebruikt. Ik vind dat mooier omdat je dan vanuit daar met alle andere kleuren kan verder werken en het boven op niet te donker wordt. Verschillende maten gesneden. Hiervan heb ik geen maten opgeschreven, ik doe dit op gevoel. Voor ik alles opplak zal ik ook alles eerst even uitleggen om te kijken of ik nog ergens iets bij moet leggen of af moet halen. 
Als laatste nog een bloemetje erop gemaakt. En natuurlijk met de letterstempels van de kruidvat "Mees" erop gezet. 

Aan de binnenkant heb ik het volgende geschreven:

Lieve Mees,

"Ik wil je voorstellen aan draakje Denzil. Hij is naar jou gekomen zodat je jou lieve lach aan hem kan laten zien. Ook zal Denzil altijd bij jou zijn als jij aan je nieuwe vriendje denkt.
Houd je sterk, knuffel je papa en mama en vooral geniet van alle leuke dingen. 
Veel liefs, Melanie (uit Den Bosch)"

Ik hoor dat jullie en Mees van de kaart genoten hebben. 
Willen jullie nou ook een kaartje sturen aan Mees dan kan dit naar:
Mees
Ganzerikstraat 24
5143 TJ Waalwijk

Mees houd van Draken, disneys planes maar alle kaarten zijn welkom. Het gaat zijn ouders, familie, vrienden en kennissen alleen erom dat Mees nog een hele fijne tijd heeft. Kijk ook eens op 
http://ameesingmees.nl voor meer informatie. 

Voor nu even een nieuw project verzinnen met mijn Stampin'Up. Hoop jullie ook op dat blog te kunnen verwelkomen. 

Liefs CreaMelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten