dinsdag 23 september 2014

Kaartje voor een goed staartje

Hallo allemaal,

Vele van jullie kennen mij wel als iemand die graag mensen blij maakt mat haar creaties. Op facebook kwam ik dan ook een leuk doel tegen. Kaartje voor een goed staartje is een organisatie wat home deco spullen en kaarten verkoopt voor het goede doel. Mensen kunnen daar spullen heen sturen om kaarten mee te laten maken, spullen voor in huis of je kunt er kaarten naar toesturen die dan verkocht kunnen worden.
Nou wil ik voor jullie mijn blog lekker vullen en daarbij heb ik straks hoop ik een enorme berg kaarten. Deze kaarten wil ik doneren aan deze organisatie. Een win win situatie als je het mij vraagt. Ik ben lekker met mijn hobby bezig, mijn kaarten maken mensen blij en indirect steun ik een goed doel.
Dat houd natuurlijk niet weg dat ik ook kaarten voor andere mensen maak en zelfs opdrachten aan wil nemen voor mensen buiten deze organisatie. 
Voor mijn eerste kaarten ga ik lekker aan het kleuren. Ik had nog een paar afdrukjes liggen dus ga ik daar als eerste mee aan de slag.
Ik zal dit blogbericht de komende tijd telkens aanpassen wanneer ik een nieuw afdrukje heb gekleurd of wanneer ik er een kaart mee gemaakt heb. Houdt het dus goed in de gate..

Het schildpadje:




Stempel merk is mijn onbekend. Heb deze met een aantal andere gekregen bij een opkoping Copic.
De kleuren die ik gebruikt heb:
Lijfje: G000, G00, E93 voor het blosje, B00, B02 voor de ogen
Schild: YG67, G21
Bloementjes, gras: Y02, G14, G05, RV10
Lint: B00, B02
Hartje: R20, R32, RV42

Het berenmeisje:



De stempel heb ik gekocht bij Etsy. Hiervan heb ik ook de jongensuitvoering. Deze kunnen jullie vinden in de kaart gemaakt voor kleine Sem.
De kleuren die ik gebruikt heb:
Pyjama en strikje: BV00, BV02
Tutje en beertje: RV10, RV23

En als laatste het konijntje met een hartje:

Ook hiervan weet ik het merk niet, jammer genoeg. Mocht ik hem ooit nog vinden zal ik het hierbij zetten.
De kleuren die ik gebruikt heb:
Het konijntje: C-5, C-3, C-1
Hartje: G000, G00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten