woensdag 13 april 2016

10 vingertjes, 10 teentjes

Hi allemaal,

Today an combined post. Today started an new challenge on the Crafty Gals Corner Challenge blog and because I made this card for my Ducth fiend I want to do the post in Dutch as well. The challenge theme is die cuts/punches

Vandaag weer een gecombineerde post. Er is namelijk weer een nieuwe challenge van start gegaan op het Crafty Gals Corner Challenges blog en omdat ik deze kaart gemaakt hebt voor mijn vriendin wil ik jullie alles ook in het Nederlands vertellen. Het thema van deze week is stansmallen/punches.

This weeks sponsors are:
De sponsoren deze week zijn :

Conie Fong
Kenny K
Paper Tempress



This week I had the privilege to work with a stamp from Conie Fong. The stamp is named Mother and baby boy. You can find the digital stamp HERE. The design from the card is made with a stencil from Dutch Doobadoo. I also used dies from Memorybox. Added some flowers, some airdry clay and as finishing touch I used a banner with a dutch stamp.

Ik heb deze week mogen werken met een stempel van Conie Fong genaamd Mother and baby boy. Als digi te krijgen in de shop, daar kom je als je op de naam klikt onder de vermelding van de sponsoren. Of als je hem als rubber stempel wilt kun je hem HIER vinden.
Voor het rompertje heb ik de mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze is gemaakt op blauw cardstock en een blauw velletje van de Noor! design gebruikt. De snijmallen zijn van memorybox en de banner is van Noor!. Op de banner heb ik een stempel geplaatst, ook van Noor!

I hope you all enjoyed the post for this week. there will be at least one post a week on Wednesday for the following months. If you want to see them all, please follow my blog.

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze post. Voor minimaal de komende is er elke week een post op woensdag hier voor jullie.


Hugs, Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten