maandag 18 april 2016

Snow kisses

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen op mijn blog. Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met Snow Queen van The East Wind (Sweet Pea)



Als basis heb ik een van de shape arts van Dutch Soobadoo gebruikt, namelijk Ornate. Ik heb de buitenste rand genomen en dan de tweede. Anders valt het zo dicht op elkaar en dat wilde ik voor deze kaart niet. In het midden heb ik gewoon twee stroken gepakt en deze als opvulling gebruikt. Achter het plaatje heb ik een mooie rand mal geplakt. Als finishend touch heb ik houten ijskristallen be-inkt met blauw en deze op de kaart gemaakt. Wat mooie bloemen erbij en je kaart is klaar.







Dutch Doobadoo heeft ook paperart met verschillende thema's en de winter/kerst editie had wel een stukje waarvan ik dacht die past er prima bij.
De zomer komt er dan wel aan maar deze snow queen geeft jullie alleen snow kisses.





En nog een foto van de stempel zelf, zoals jullie gewend zijn.




Bedankt voor het bezoeken en tot snel!

Hugs, Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten