woensdag 17 juni 2020

Babyshower album

Hallo Allemaal,

Wat is het lang geleden dat er een post is geweest. Er is een hoop gebeurt en een hoop nieuwe hobby uitdagingen zijn mijn bureau gepasseerd. Ik heb een tijd mij alleen bezig gehouden met fotografie, mijn grootste passie. Nu begint toch dat creatieve stemmetje in mijn hoofd te roepen. 

Dus hier ben ik weer.

Afgelopen februari was mijn zus uitgerekend van mijn kleine nichtje. Om een keer iets anders te hebben dan een standaard babyshower boek dacht ik laat ik zelf eens aan de slag gaan. 
Omdat niet alle foto's online mogen heb ik even een stukje eruit gehaald waar geen foto's of foto's van mij op staan.

           


Tijdens de babyshower ben ik zelf aan de slag gegaan met de foto's die ik gemaakt heb om het album te vullen zodat mijn zus deze direct mee naar huis kon nemen. Een leuke herinnering voor later om eens te zien wat er toen geschreven en gedaan werd. 
Zo hebben we ook allemaal de naam mogen raden, en je raad het vast al...allemaal fout!

Het leukste vond ik zeker wel het stukje wat de peetoom en peettante gemaakt hadden. Nou ben ik zelf de peettante dus dat was extra leuk. 

                   

Ik heb er voor gekozen om verschillende foto's van ons er bij te doen om te laten zien wie we waren op het moment dat de kleine meid nog niet geboren was. Ook hebben beide peetoom als peettante een klein tekstje erbij gedaan wat uitlegt wat wij vinden dat onze titel inhoud. 
 
Peetoom - [Peter] z.s. naamwoord
Persoon die uren speel energie heeft
elk pretpark op zijn duimpje kent en
kan stoeien als de beste, onbeperkt.

Peettante - [Meter] z.s. naamwoord
Persoon die uren knutsel energie heeft
je verwend tot op het bot en
kan knuffelen als de beste, onbeperkt. 

Dit was het weer voor deze keer. Hopelijk vonden jullie het weer leuk om van mij te horen. Wil je nog iets weten dan kan je altijd een berichtje onder deze post plaatsen of contact met mij zoeken. 

Creatieve groetjes gewenst
Melanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten