woensdag 26 juni 2013

Randen beinkten

Het beinkten van je papier vind ik wel een heel belangrijk onderdeel. Door de randjes van heg papier een beetje inkt mee te geven krijgt je kaart net even dat kleine stukje extra. 
Voor mijn randjes gebruik ik de inktkussentjes van de kruidvat. Eens in de zoveel tijd hebben ze die in de aanbieding. Ook die van boekenvoordeel zijn fijn om te gebruiken. Ik zou daar in ieder geval niet te dure voor nemen. 

Het beinkten geeft het volgende effect op papier. 

Boven een stukje papier zonder inkt en onder een stukje met inkt. Geeft duidelijk al een andere uitstraling. 
Voor de kleurkeuze kijk in naar het papier. In dit stukje zit roze en groen. Voor een kaart met groen in het plaatje zou ik voor een groene rand gaan. 

Maar voor mijn kaart heb ik roze nodig. Zie de tweede foto. 

Hoop dat jullie het goed kunnen zien en iets hebben aan de tip!

Liefs Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten