woensdag 26 juni 2013

Bella

PVandaag, 26 juni 2013, mijn eerste Bella stempel ontvangen. (Gekocht op www.creatiefhandje.nl)
Voor een speciale kaart om iemand op te vrolijke ben ik gelijk met Bella aan de slag gegaan. De stempel kleur ik met mijn aquamarkers (gekocht bij boekenvoordeel)


Neem voor het stempelen watervaste inkt. Ik gebruik stazon wanneer ik ga kleuren met mijn aquamarkers. Vergeet niet om aquarelpapier te gebruiken. Je werkt immers met water. 


Ga rustig en voorzichtig te werk. Wanneer er een stukje droog is kan je hem altijd nog iets donkerder maken. 
Op mijn acrylblok doe ik een beetje inkt welke ik beetje bij beetje opneem met mijn penseeltje. 
Op het laatst heb ik met de molotow stift de witte stipjes gezet. 

Het eindresultaat:


Veel plezier 
Liefs Melanie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten