maandag 17 maart 2014

Canvas

Hallo allemaal,

Tijdens de workshop panpastel die ik gevolgd heb hebben we een leuke klein canvasje bewerkt. 


Ik heb gelijk een paar kleine doekjes gekocht. Deze zijn 5cm bij 5 cm. 
Dus ik ben vanavond gelijk begonnen met een doekje. Deze heb ik eerst bewerkt met een zacht kleurtje. Ik heb zelf gekozen voor 280.5 oranje. Na het aanbrengen van de kleur heb ik hem gefixeerd. 
Ik ben vergeten een foto te maken van het doekje met alleen de kleur. 

Ondertussen heb ik een mask art stencil uitgezocht. Ik heb voor deze de flower swirl gekozen. 
Met creall structure paste heb ik het stuctuur aangebracht. Hiervoor heb ik een dot op een stukje folie gedaan. Als je een goede tool hebt kan je dat ook daarop doen hoor. Maar die heb ik nog niet. Strijk met je tool de paste uit. Doe dit wel in één richting. Anders gaat het onder je mask. 
Haal voorzichtig de mask weg en leg deze in een bak water. Haal de overtollige randjes weg. 
Nu ziet hij er zo uit. Deze laat je goed drogen. 


Wanneer deze droog is kan je de structuur gaan kleuren met panpastel. Ik heb hiervoor van die make-up tooltjes gebruikt. Tenminste zo zien te er uit. 

Kies wat kleuren die jij mooi vindt. Breng deze voorzichtig aan op de structuur pasta. Overtollig poeder kan je met een wegblazen. 
Als je tevreden bent kan je deze gaan fixeren. 

Kies nog een leuke snijmal die je er op wilt plakken. Maar vind je hem zonder mooi dan kan je hem ook zo laten hoor.
Ik heb gekozen voor een mooie auto. Deze heb ik ook weer gekleurd met panpastel en deze daarna gefixeerd. 

Het eindresultaat:

Als je nog iets wilt weten laat dan een berichtje achter!

Liefs Melanie!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten