dinsdag 4 maart 2014

Some Odd Girl

Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe verslaving. Stempels van Some Odd Girl
Voor het weekend heb ik snel 3 digistempels gekocht en deze zondag geprint op mijn HP photosmart met inkt van 123inkt

Voor mijn eerste kleuring heb ik gekozen voor Gaze














Deze heb ik ook gepost op de facebook pagina van Some Odd Girl. De meiden daar vonden het haar heel mooi gelukt, eerlijk gezegt heb ik het ook maar afgekeken van een filmpje op YouTube.

Gebruikte copic:
Huid:             E000, E00 en E21
Ogen:            B000, B00

De rest zal ik zo snel mogelijk aanvullen!

Liefs Melanie

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je. Ik vond de reacties op FB erg fijn. Ben er nog niet helemaal tevreden over maar komt goed. Veel oefenen haha.

      Verwijderen