donderdag 18 september 2014

Geboorte Sem

Hallo allemaal,

Op 15 september was het zo ver, kleine Sem is geboren. Om dit te vieren heb ik natuurlijk voor de trotse ouders een kaartje gemaakt. 


Ik ben eerst op zoek gegaan naar een leuke stempel. Bij mijn zoektocht voor het Draakje voor Mees kwam ik dit schatje tegen. Met mijn copic heb ik hem zo leuk mogelijk ingekleurd. 


Ik heb hier voor de volgende kleuren gebruikt. 
Y00,Y02,B00,B02,E33,E35,YG03,YG11,C1,E000

Verder heb ik de vlaggetjes van Joy! gebruikt, stempelletters van de kruidvat, washi tape en de leuke splitpenhandjes die ik laatst gekocht heb bij Creatief Centrum Heesch. Die heb je in blauw en roze. Heel schattig. Het papier komt van diverse merken/winkels. (Zeeman, action, webwinkels) 

De binnenkant heb ik met hetzelfde papier bewerkt en heb ik de geboortedatum en tijd in geschreven. Vond ik wel leuk! 


Ik wens de kersverse ouders veel liefde en geniet van jullie mooie zoon. 

Liefs CreaMelanie  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten