donderdag 18 september 2014

Verjaardag

Hallo allemaal. 

Zo heb me druk bezig gehouden met mijn nieuwe mallen en stempels. Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaart zien met een plaatje van Yvonne Creations. Een van mijn favoriete designer en nog een leuke meid ook. 
Voor mijn moeder heb ik de volgende kaart gemaakt. 


Met de nieuwe herfstlijn van Noor! heb ik de paddenstoelen gemaakt. Dat betekend dus 3 keer de mal snijden. Dat geeft vind ik het mooiste effect. Ik had het eerst gedaan met panpastel maar dit maakt het echter. Met mijn molotow stift heb ik de stippen gemaakt. 


Bij het uitzoeken van het plaatje had ik in mijn achterhoofd al dat ik graag de paddenstoelen wilde gebruiken. Ik kwam toen het plaatje van Yvonne tegen en vanuit daar ben ik gaan werken. Het uitzoeken van het papier en de washi tape heb ik op het plaatje uitgezocht. 


Nu nog even een leuke tekst en dan zijn we klaar. Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben. 

Liefs CreaMelanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten