maandag 29 december 2014

Envelop

Hallo allemaal,

Vandaag is het dan zover, mijn eerste creatie voor het designteam. Ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind allemaal. Voor de eerste creatie van dit jaar heb ik gekozen om de envelope stencil van Dutch Doobadoo te gebruiken.


Met wat bruin of vintage scrappapier, een wit stukje papier waar je prettig op stempelt, een vintage plaatje kom je al een heel eind. De randen van het witte papier heb ik met een schaar ruw gemaakt en daarna beinkt met memento. Dit heb ik ook gedaan met het Dutch Doobadoo achtergrondsheetje, de Joy! vintage borders Swirl bladeren en de Dutch Doobadoo vlinders.

In het lege hoekje nog een stukje softboard honingraat, daar het leuke vlindertje op en je bent klaar. 


Bedankt voor het kijken en ik hoop jullie snel weer te zien op het blog of de speciale facebookgroep van CreaMiep.

Creatieve groetjes
CreaMelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten