dinsdag 6 januari 2015

Challenge CreaMiep Blog

Hallo allemaal,

Even een klein berichtje van mij. Vandaag is er een challenge gestart op het CreaMiep blog. Heb je zin om ook eens een kijkje te gaan nemen of om leuk mee doen dan ga dan naar het CreaMiep blog door HIER te klikken.
Mijn bijdrage was de volgende kaart:

Deze is gemaakt met de nieuwe schaats van Dutch Doobadoo. 
Om het effect van de veters te maken heb ik flink lopen puzzelen hoor. Ik had gaatjes gemaakt in het groene papiertje. Helaas ben ik mijn tang kwijt en heb daarom een gewone perforator gebruikt. Nou dat werkte prima voor het groene papiertje maar niet voor het zwarte. Dus ik heb het als volgt gedaan:
Voorkant

Achterkant

Even een beetje proberen en je krijgt het vanzelf voor elkaar. Ik heb wel met twee lintjes gewerkt. 

Als je vragen hebt laat het mij dan weten. Ik help je graag verder. 

Liefs CreaMelanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten