vrijdag 6 maart 2015

Label

Hallo allemaal,
 
Zoals jullie allemaal wel via mijn facebookpagina CreaMelanie gezien hebben had ik een leuke stempel gekleurd. Dit was Silver Fairy van Whimsy Stamps. Deze komt normaal volgens mij met vleugels, maar dat vind ik niet altijd mooi. Dus die heb ik er af gelaten. Daarna ben ik maar gaan bedenken, wat kan ik nu doen... Nou toen ben ik dus met het Label van Dutch Doobadoo aan de slag gegaan. Dit is het resultaat.
 

Dit is de stempel hoe ik hem ook op mijn facebook heb geplaatst. Ben er persoonlijk best trots op haha.
 

Ik heb als basis eerst zwart gebruikt. Elke kleur die je daarna pakt springt er gewoon dan meer uit. Het zwart is eerlijk gezet gewoon het achtergrondvel van de mal als je hem koopt. Zonde om weg te gooien en lekker stevig voor dit soort projecten. Het blauw en bruin komt van mijn Stampin'Up verzameling. Dat is ook lekker stevig papier. De randjes een beetje beinkt voor het speelse effect.
Omdat ik hem zo niet af vond heb ik nog een stukje roze erop geplakt. Dit is papier geweest van de Action. Zo'n scrapblok.
 
 
Om het af te maken nog wat bloementjes en hier en daar een snijmalsnijsel. Of hoe je dat ook wilt noemen haha. Die mallen onder de bloemen zijn beide van Joy! die andere weet ik niet sorry. Ook de stempel Just because you are Special komt van Joy!
 
Ik hoor dat jullie weer genoten hebben.
 
Liefs CreaMelanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten