vrijdag 3 april 2015

Abraham

Hallo allemaal,
 
Ik had een bestelling om twee kaarten te maken voor een stel dat 50 werd. De Sarah kaart heb ik lieflijk en schattig gehouden. De mannenkaart heb ik geprobeerd stoer maar wel gewaagt te houden. Nu dus het blog bericht voor de Abraham kaart.
 
 
Op facebook heb ik de plaatje vaker laten zien. Ik ben er best trots op geworden hoe hij geworden is. Het is een stempelafdruk van Kenny K. Die heeft wel meer van deze mooie plaatjes. Altijd leuk voor een mannenkaart.

 
Omdat ik het meisje met paarse accenten gemaakt heb, heb ik dit wel terug laten komen in de kaart. En de nieuwe cijfers van Dutch Doobadoo lenen zich hier erg goed voor. Ik heb de binnenkant van de 0 niet opengelaten. Ik zag dit te laat hahah. Ook de binnenkant nog even in de zelfde stijl gehouden.
De stempels zijn van Stampin'Up, Het papier is van Joy! als ik me niet vergis. Het witte kaartje waar je nog je tekst op kan zetten is een stempelkaartje van de boekenvoordeel. Alle randjes ook weer leuk beinkt.

 
Hier dan nog even een foto van beide kaarten samen. Ik heb er nog een A5 envelop bij versiert. Dit omdat ze beide wat uitstaken.


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben en als je meer wilt weten kan je me altijd contacteren via de mail of door een bericht hier achter te laten.

Liefs CreaMelanie





2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes! Een gewaagd mannen kaartje, leuk met dat paars :)

    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Fauve,
      Wat leuk dat je een kijkje hebt genomen en bedankt voor je bericht en lief compliment.

      Verwijderen