maandag 13 april 2015

Pasen

 
Hallo allemaal,
 
Een beetje een late post omdat het een paasstukje is maar het MDF gedeelte is nog wel te koop. Het is een setje van Joy! en gekocht bij Hobbyvision. Via de link kom je gelijk op de juiste pagina.
 
 
Ik ben eerst gaan kijken of ik nog leuk, vrolijk en paasachtig papier had. Maar ja wat is paasachtig. Dus zoeken maar. Nou had ik nog een mooie blok van 30cm x 30cm van de Action liggen. Dus deze heb ik erbij genomen en ben aan de slag gegaan. Ik vond het leuk wanneer het konijntje er uit sprong dus die heb ik met een heel ander papiertje beplakt dan die van de eitje.
Ik heb wel eerst de randen met witte gesso gedaan, alleen moet ik je wel waarschuwen dat het MDF dan ligt kan uitzetten. Bij mij paste de stukjes niet meer in het onderstel dus ik heb hier met mijn schaar wat van af geschraapt.
Nadat alles geplakt was en het weer netjes op zijn plek zat heb ik met structuurpasta her en der wat klodders aangebracht. Ik had dit eens gezien en ik dacht dat vind ik ook wel mooi. Geeft weer het even een ander effect. Je kunt dit ook met inkt doen als je dat mooier vind. Gebruik hiervoor wel een tooltje zodat je stempelkussen niet stuk gaat.
 
Daarna wat wol, link en andere versieringen erbij gedaan. De 2 kleine eitjes zijn van de Kwast, deze zijn op kleur gebracht met Pan Pastel.
De letters komen van Stampin'up en zijn met luchtdrogende klei gemaakt. Dit moet wel een tijdje drogen zodat ze niet meer van vorm veranderen.
 
 
Als laatste nog een "hekje" eromheen. Deze is gemaakt met de Joy! randmal. Deze heb ik gekocht bij de kwast.
En klaar is je vrolijk paasstukje.
 
Ik hoop dat jullie het weer erg leuk hebben gevonden en als je iets wilt weten laat gerust een berichtje achter.
 
Liefs CreaMelanie
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten