maandag 10 augustus 2015

Eywa, het sprookjesboekje

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om wat te plaatsen op het CreaMiep blog. Deze keer ben ik iets gaan maken met de CreaMiep stempel Eywa en de Dutch Doobadoo Book.


Ik ben begonnen door het malletje van dutch doobadoo over te trekken op het zwarte velletje wat er bij zit in de verpakking. Die heb ik uitgeknipt. Hierna heb ik op dezelfde grote er een gemaakt in het blauw.Hiervoor kan je natuurlijk elk soort papier nemen. Zo heb ik een aantal kleuren en formaten gepakt. Het leek mij leuk om de pagina's wat boller te plakken. Ik hoop dat jullie het een beetje zien op de foto.


Zo heb ik enkele lagen op elkaar geplakt. Telkens een ander kleurtje papier alleen het blauwe heb ik nog een keertje terug laten komen. Ook de stempel van Eywa op dezelfde manier uitgeknipt. Wat puntjes van de pearl makerPerlen-pen, bloemetjes en natuurlijk vlindertjes. Als laatste nog even een standaardje gestanst en klaar is het boekje. 



Ik heb er enkele collage foto's bijgedaan om jullie zo wat meer te laten zien maar de post niet mega lang wordt. Hopelijk vinden jullie dit prettig. 

Dit was het weer voor deze keer. Blijf wel kijken en volgen ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten