dinsdag 22 april 2014

Achtergrond papier

Hallo allemaal,

Omdat ik een mannenkaart moest maken ben ik met mijn panpastels aan de slag gegaan.

Ik heb eerst een stukje stevig effen papier gepakt, gesneden op 13cm bij 13 cm.
De stukjes papier ben ik gaan bewerken met 3 kleuren panpastel, nl. oranje, groen en blauw.
Daarna ben ik met versa mark aan het stempelen gegaan. Stukje stempel hier en een stukje daar. Hier voorzichtig met een kleur panpastel overheen gegaan.
In het midden heb ik een van mijn mooiste houten stempel gezet. Ook deze heeft kleur gekregen met Panpastel alleen dan de bruine tint die ik heb zodat hij er wat uit springt.




Een greep uit de stempels die ik gebruikt heb. Ik moet zeggen dat ik voordat ik Panpastel ontdekte ik de achtergrond stempels van Marianne bijna had weggegeven. Ik wist niet wat ik daar mee aan moest. Ik ben blij dat ik ze toch gehouden heb.


Deze stempelset wil ik even uitlichten. Ik heb deze gekocht bijCreatief centrum Heesch. Op de webpagina kan ik hem niet vinden maar ik heb hem zelf in de winkel gekocht.  Persoonlijk vind ik het erg fijne stempels om mee te werken. Je ziet aan de achterkant precies je stempel en hij stempelt gewoon heel fijn. Dat heb ik niet met alle rubber stempels.

Aan het einde ben ik nog met Memento wat stukjes van de stempel gaan zetten. Dit heb ik gedaan met een grijs tint. Ook heb ik met een stempelsetje met letters nog een naam erin gezet. Dit setje heb ik een bij de Hema gehaald.

Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het graag.

Liefs Melanie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten